جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۱
جامعه سردفتران و دفتریاران استان البرز
صفحه اصلي          آلبوم تصاوير          دريافت فايل          بخشنامه ها          تالارهای گفتگو          درباره ی ما          تماس با ما          اطلاعات دفاتر اسناد رسمي          واحد های جامعه          تشخيص صحت كدملي

مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد ؛ چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هرروز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند. به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد ، قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی گوش می کند ...
  اتوماسیون اداری
  دریافت VPN
  سخن بزرگان
 

  جامعه استان البرز

 

 

  مراکز درمانی طرف قرارداد با کانون البرز
  امکانات جانبی
  دریافت teamviewer
  راهنمای گواهی امضاء الکترونیک
  فهرست
   ورود
  جديدترين مقالات
  پیوندهای مرتبط
  فرم تصديق اصالت اوراق دفاتر اسناد رسمي
  معرفی واحدها
  شناسه ملی

  مشكلات استعلام الكترونيك ، خلاصه معامله و سامانه دريافت اوراق
اخبار روز


همكاران گرامي ؛ 

خواهشمند است مشكلات ، نظرات و پيشنهادات خود را

در قسمت نظرخواهي درج و اعلام فرماييد.

                                                                    با تشكر

                                                                روابط عمومي جامعه

admin در تاريخ یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴ · 7 نظر · 2873 تعداد بازديد · نسخه چاپي
  نظرات
admin در تاريخ یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶

لطفاً سوالات ،‌پيشنهادات و نظرات خود را دراين قسمت درج نماييد.

باتشكر

شهرام کاشانکی در تاريخ یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵

با سلام امروز ظهر من دچار یک مشکل پیچیده با این سامانه شدم - هنگامی که در حال خرید اوراق از سامانه بودم بناگاه اینترنتم قطع و وی پی ان هم قطع شد بعد از ورود مجدد به سامانه و درخواست مجدد اوراق پیغام داده شد که شما 100 عدد اوراق خود را خریداری نموده مجاز به دریافت اوراق نیستید جالب اینکه سریال اوراق خریداری شده قبلی حتی در قسمت امحا اوراق هم نبود تا ان ها را امحا کنم تا بتوانم مجددد خرید نمایم بعد از برسی مشخص شد آقای  خانکی دفتر 19 هم همین مشکل را دارد که تا حالا مشکلش بر طرف نشده است کوتاه آن  که تا ساعت 11/30صبح با این سامانه کلنجار رفتم تا جواب را بدست آوردم

در قسمت دریافت اوراق وارد شده سمت چپ بالا دو گزینه موجود است  گزینه جستجو را انتخاب مینماییم و سپس وارد صفحه جدید میشوم در این صفحه تمامی در خواست ها را میتوان دید چه انهایی که چاپ گرفته شده است چه ...... با کلیک بر روی ردیفی که اوراق ان را چاپ نگرفته ایم صفحه خرید مجدد باز شده و میتوانید اوراق خود را دریافت کنید

خوش باشید شهرام کاشانکی

 

شهرام کاشانکی در تاريخ یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷

یک مطلب دیگر امروز سند اتومبیلی از یکی از دفتر خانه های تهران داشتم که بعد چک کردن ان با ساامانه تصذیق اوراق شماره سند با شماره سندی که ثبت سامانه شده بود همخوانی نداشت با تماس با سردفتر اظهار داشتند که اشتباه وارد سامانه شده حال تکلیف چیست سند روی ان سند دفتر بنویسیم یا نه چون با سامانه همخوانی ندارد ؟

احمدی 141 در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همکاران بزرگوار و گرامی  برای بنده دیروز92/2/9 پاسخ فیزیکی استعلام پلاک ثبتی آمد که ملک بازداشت ونسبت به آن  اجراییه صادر شده است این در حالی است که پاسخ اینترنتی همان پلاک ثبتی مبنی بر اینکه ملک فاقد بازداشتی و بند ز میباشد به همان شماره نامه4 روز قبل یعنی به تاریخ 92/2/5آمده بود.حال تکلیف دفترخانه قبل از تنظیم سند وبعد از تنظیم سند و مسولیت دفترخانه چیست شایان دکر است که استعلام الکترونیکی دارای امضا الکترونیکی بوده است با سپاس فراوان

احمدی 141 در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همکاران بزرگوار و گرامی  برای بنده دیروز92/2/9 پاسخ فیزیکی استعلام پلاک ثبتی آمد که ملک بازداشت ونسبت به آن  اجراییه صادر شده است این در حالی است که پاسخ اینترنتی همان پلاک ثبتی مبنی بر اینکه ملک فاقد بازداشتی و بند ز میباشد به همان شماره نامه4 روز قبل یعنی به تاریخ 92/2/5آمده بود.حال تکلیف دفترخانه قبل از تنظیم سند وبعد از تنظیم سند و مسولیت دفترخانه چیست شایان دکر است که استعلام الکترونیکی دارای امضا الکترونیکی بوده است با سپاس عبداله احمدی سردفتر 141

Daftar107k در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

با سلام در خصوص تقسم اسناد رهنی بین دفاتر از ابتدا تا کنون اینجانب هیچ اماری از اینکه کل تحریر اسناد رهنی  ارجاعی از مقسم مربوطه به دفاتر حوزه خودش چه مقدار بوده و به تبع ان سهم اینجانب ازکل تحریر چه میزان میباشد هیچ اطلاعی نداریم و دیگر اینکه در شهر مشکین دشت شهرداری و سایر بانکها اسناد خود را فقط به یک دفترخانه ارجاع میکنند و مصوبه تقسیم اسناد اصلا رعایت نمیشود چکار باید بکنیم ؟؟ علی وحدت عظیم سردفتر 107

daftar98 در تاريخ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷

با سلام

خواستم به عرض برسانم که تعداد اوراق پیش فرض سازمان (100 برگ) واقعا" تعداد کم و ناچیزی است

چرا که با این اینترنت خسته ایران و قطع شدن های پیاپی وی پی ان و مشکلات فراوان زیرساختی, به روز نمودن اوراق در سیستم کار دشواریست . خواهشا" درخواست افزایش تعداد اوراق را به گوش مسئولین امر برسانید.

  ارسال نظر
لطفاً براي ارسال نظر ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد
  امتياز
اين گزينه فقط براي كاربران عضو در نظر گرفته شده است

لطفا وارد سيستم كاربري خود شده و يا ثبت نام كنيد.

تا كنون امتيازي داده نشده است.




1390 ©
تمامی حقوق این سایت محفوظ و منوط به جامعه سردفتران و دفتریاران استان البرز می باشد.
طراحی و توسعه توسط شرکت پادسان سیستم